تجمع دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور نی ریز در محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در دانشگاههای امریکا و اروپا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور نی ریز، همزمان با سایر دانشگاهیان کشور در محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی دانشجویان دانشگاههای  امریکا و اروپا در اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه اجتماع کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، همزمان با سایر دانشگاهیان کشور، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور نی ریز ضمن اعلام حمایت از دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا ، سرکوب دانشجویان و جنبش های دانشجویی در آمریکا و اروپا را به شدت محکوم کرده و بیانیه صادر کردند که متن بیانیه به شرخ ذیل می باشد.
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ، أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ
و چون به آنان گفته شود که در زمین فساد نکنید، گویند: تنها دنبال اصلاح هستیم بدانید اینها همان مفسدانند و  بزنامه ای جز فساد ندارند ولی خودشان هم نمی فهمند. (قران کریم)
ضرب و شتم، برخورد و سرکوب خشن و بی رحمانه دانشگاهیان آمریکا بیانگر رفتارهای متناقض دولت آمریکاست.
ما دانشگاهیان پیام نور ، ضمن محکومیت این جنایات فجیع و گسترده و همراهی دولت مستکبر آمریکا با نسل کشی مردم مظلوم غزه، حمایت قاطع خود را از دانشگاهیان حق طلب وآزادی خواه جهان به ویژه در اروپا و آمریکا اعلام می داریم.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر