رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز: منابع درسی کارآمد ، ویژگی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز در جمع دانشجویان جدیدالورود: یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور، منابع درسی کارامدی است که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و به آن ها کمک می کند حتی پس از فارغ التحصیلی بتوانند در عرصه های مختلف علمی از جمله آزمون کارشناسی ارشد و آزمون های استخدامی موفق باشند.
جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور نی ریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود با هدف آشنایی هرچه بیشتر و بهتر دانشجویان با آیین نامه های آموزشی و سیستم آموزشی دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.
در این مراسم شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نی ریز ضمن خوشامدگویی و تبریک به دانشجویانی که این واحد را به عنوان محل تحصیل دانشگاهی خود برگزیده اند، دانشگاه پیام نور را جزء یکی از با کیفیت ترین مراکز آموزش عالی کشور دانست و گفت: مسئولیت ما در دانشگاه پاسخگویی مناسب و فراهم کردن فضای خوب، امن و با نشاط برای شما دانشجویان است تا بتوانید پس از اتمام تحصیل مسئولیت خود را در قبال جامعه به نحو احسن انجام داده و شرایط رشد و ترقی جامعه را فراهم کنید.
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز همچنین، به فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه اشاره کرد و ضمن توصیه به دانشجویان جدید مبنی بر اینکه در ابتدای راه تحصیل حتما در انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی دانشگاه فعالیت داشته باشند گفت : این تشکلهای دانشجویی فضای مناسبی است که اگر برای آینده خود نیاز به مهارتهایی دارید که در سرفصل دروس دانشگاه پیش بینی نشده است از این طریق به صورت فوق برنامه فراهم می گردد بنابراین سعی کنید با حضوری فعال در انجمن های دانشجوئی و فرهنگی از ظرفیت های دانشگاه در این زمینه نیز بهره مند شوید.
صداقت، ضمن تشکر از اساتید و کارکنان زحمت کش دانشگاه، توصیه ای هم به دانشجویان داشت که قدر این موقعیت ها را بدانید و با برنامه ریزی درست و راهنمایی های خوبی که همکاران ما در دانشگاه پیام نور مرکز نی ریز می کنند بتوانید در پایان شاهد موفقیت خود باشید و وارد مراحل بعدی تحصیل، زندگی و کار بشوید.
در ادامه این مراسم صادق منش مسئول آموزش دانشگاه، قوانین و بخش نامه های مربوط به حوزه آموزش را جهت دانشجویان تشریح نمود.
شایان ذکر است که،جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید، با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی از جمله حاج آقا حسینی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نی ریز ؛تقدیری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، زارعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و لایقمند عضو هیات علمی دانشگاه برگزار شد.
تقدیر از دانشجویان برتر علمی در کلیه رشته ها،انجمن ها و کانون های برتر و فعال،بسیج دانشجویی و ورزشکاران دارای مقام کشوری و اهداء جوایز از جمله برنامه های این مراسم بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر