رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز تا 30 آبان ماه ادامه دارد
ما به پاس قدردانی از اعتماد مردم و دانشجویان به دانشگاه پیام نور، کیفیت آموزشی را به نحو احسن حفظ خواهیم نمود
ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز تا 30 آبان ماه ادامه دارد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نی ریز ازآغاز ثبت نام تکمیل در دانشگاه پیام نور مرکز این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور که از 29 مهر آغاز شده است تا 30 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
شهباز صداقت، با بیان اینکه تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و یا کسانی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) اقدام به ثبت نام نمایند.
وی افزود:داوطلبان با در دست داشتن مدارک تحصیلی تا 30آبام ماه جاری می توانند همه روزه از ساعت 30/7 صبح الی 30/15 با مراجعه به ساختمان اداری، دانشگاه پیام نور نی ریز، در کلیه رشته های فعال در مرکز ثبت نام و بلافاصله در کلاسهای درس شرکت نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز، تصریح کرد: داوطلبانی که موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی تا 30 دی ماه سال جاری شوند یا متقاضیانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند اما تاین تاریخ مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ می کنند نیز می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام و از نیمسال دوم کلاسهای خود را آغاز کنند.
ایشان، با اشاره به شرایط ویژه تحصیل در دانشگاه پیام نور ، افزود: تحصیل همزمان در دو رشته ، امکان تغییر رشته کلیه دانشجویان ، بهره مندی از تسهیلات تقسیط شهریه و وام دانشجویی و تغییر محل آزمون به هر یک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور از همان ترم اول از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشد.
صداقت، میزان ثبت نام کنندگان در سال تحصیلی جدید را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگیهای بارزی که دارداعم از منابع و آزمونهای استاندارد و همچنین آمار بالای قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و آزمونهای استخدامی ، موجب علاقه مندی خانواده ها به تحصیل فرزندانشان در این دانشگاه شده است و ما به پاس قدردانی از اعتماد مردم کیفیت آموزشی را به نحو احسن حفظ خواهیم نمود .
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز با اشاره به میزان پایین دریافت شهریه در دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه دولتی در کشور و با هدف همگانی کردن آموزش عالی و ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه سعی دارد هیچ فردی به دلیل داشتن محدودیت مالی از تحصیل منع نشود.
صداقت تصریح کرد به همین خاطر این دانشگاه این امکان را فراهم نموده تا دانشجویان جدید الورود بدون پرداخت شهریه ثبت نام و تحصیل خود را آغاز کنند و در حین تحصیل از تسهیلاتی مانند وام دانشجویی یا تقسیط شهریه بهره مند شوند.
صداقت: در پایان از تمدید ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز چهارشنبه 10 آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: امکان برگزاری امتحانات نهایی برای کلیه رشته های فراگیر مقطع ارشد در این واحد دانشگاهی فراهم می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر