پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته دولت دکتر رستمی ابوسعیدی در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والا مقام«رجایی» و « باهنر» مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.
اینک که با استقرار مجدد دولت تدبیرو امید و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرصت خدمتگزاری برای دولتمردان همانند دوره قبل فراهم شده است، وظیفه ما به عنوان عضوی از بدنه دولت، تعامل، همدلی و همگامی، تا دستیابی به تحقق اهداف این مرزوبوم است. تعاملی که قطعا به پشتوانه حمایت و همگامی زنان و مردان این سرزمین به ویژه در قامت کارمندان گرانقدر ایران اسلامی تقویت خواهد شد.
بی شک شهدای بزرگوار دولت، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند. کما اینکه در کارنامه دولتها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها ثبت شده و وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.
اینجانب به نوبه خود، یاد و خاطره شهیدان بزرگوار محمدعلی رجائی و محمد جواد باهنر دو چهره همیشه جاودان کشور را گرامی داشته و روز کارمند را به تمامی کارمندان زحمتکش و دلسوز این سرزمین تبریک عرض می نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر