⭕️برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع حمایت از کالای ایرانی و بازتاب خبر آن در سایت دانشگاه پیام نور
 
کرسی آزاداندیشی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه پیام نور نی ریز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، پیرو تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر حمایت و تولید کالای ایرانی و نامگذاری امسال به این نام ، کرسی آزاداندیشی حمایت از کالای ایرانی با خرید کالای ایرانی، با هدف آشنایی دانشجویان با اثرات حمایت از تولید و کالای ایرانی برزندگی تک تک افراد و همچنین تشویق جامعه به خرید کالای ایرانی، با استقبال گرم دانشجویان با حضور عبدالمهدی جباری عضو هیات علمی دانشگاه و داور کرسی برگزار شد.
در ابتدای کرسی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور نی ریز، به تحلیل موضوع حمایت از کالای داخلی پرداخت و افزود: حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید، اشتغال و پیشرفت کشور و جامعه است.
ایشان ضمن بیان این مطلب که، کشور عزیزمان ایران از ظرفیت های علمی و انسانی بسیار بالایی برخوردار است حمایت از تولیدکنندگان محصولات باکیفیت را بسیار مهم و حیانی دانست که باید مسولین با زدودن موانع اداری و مالی و تشویق سرمایه گزاران و همچنین ترغیب مردم به خرید کالای وطنی، کمک به رشد و بالندگی کشور کنند.
در ادامه کرسی دانشجویان در دو گروه، موافق خرید کالای ایرانی و مخالف خرید کالای ایرانی  به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.
 دانشجویان موافق ضمن تمجید از کیفیت برخی از کالاهای ایرانی، با تاکید براین مطلب که در راه تولید کالا و محصولات ایرانی مشکلات بسیار زیادی وجود دارد از کمبود حمایت مسئولین از تولید کنندگان کشور و وجود موانع بانکی گلایه کردند و خواستار حمایت عملی مسئولین از تولید شدند.
گروه مخالف با خرید کالای ایرانی، از نداشتن کیفیت بعضی از محصولات داخلی گلایه کردند و راه حل این مشکل را در  نظارت و حمایت بیشتر از تولید کنندگان و ایجاد رقابت بین محصولات تولیدی دانستند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر