تجلیل کارکنان دانشگاه پیام نور نی ریز از شهدای مجاهد آتش نشان، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر
کارکنان دانشگاه پیام نور نی ریز، همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر، با حضور در ایستگاه شماره یک آتش نشانی شهرستان، از خدمات ارزنده این عزیزان تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، در اولین روز از ایام مبارک دهه فجر ، رئیس دانشگاه به همراه  تعدادی از همکاران اداری با حضور در ایستگاه آتشنشانی شهرستان نی ریز، از مقام شامخ آتش نشانهای کشور که در حادثه غمبار ساختمان پلاسکو تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل و به آنها ادای احترام کردند.
شهباز صداقت،   در این دیدار که با اهدای گل، لوح تقدیر و قرائت فاتحه به روح  خدمتگزاران ملت و شهدای آتش نشان انجام شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: همه ما به عنوان یک شهروند ایرانی از وقوع این حادثه غمبار بسیار ناراحت و متاثر شدیم و ازصمیم قلب با بازماندگان و خانواده های این عزیزان ابراز همدردی می کنیم .
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز افزود: در زمانی که همه در ترک ساختمان پلاسکو برای نجات جان خود بودند این غیورمردان با شجاعت مثال زدنی و از خودگذشتگی تمام،  وارد ساختمان شده و جانشان را در راه حفظ جان و مال مردم از دست داده و شهید شدند و برای همیشه در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران خواهند ماند .
صداقت ، ضمن تشکر از خدمات آتش نشانها افزود : دانشگاه پیام نور آماده هر گونه همکاری و ارائه خدمات آموزشی و علمی به این عزیزان می باشد .
شایان ذکر است که، حیدر باذل از کارکنان آتش نشانی، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور نی ریز می باشد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر