راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیام نور/ ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش های مجازی در دانشگاه پیام نور/ ارائه 25 نوع خدمات مجازی ویژه دانشجویان
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی آموزش مجازی این دانشگاه خبر داد و گفت: این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و لزوم اطلاع رسانی دقیق، به تفکیک برنامه های آموزشی خاص هر استان، به شکل متمرکز راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه تسهیل دسترسی دانشجویان به اطلاعات آموزش مجازی در دوران کرونا مهم ترین اولویت در این سامانه است، افزود: هم اکنون تمامی اطلاعیه های آموزش مجازی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور مرتبط با ویروس کرونا جمع آوری و همراه با ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در این سامانه به نشانی lmsmap.pnu.ac.ir بارگذاری شده است.
وی اظهار داشت: 25 نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت ها و اطلاعات مورد نیاز خود را اعم از؛برنامه ها و کلاس های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیام من و ..به تفکیک و وضوح کسب کنند.
وی کاربردی ترین بخش این سامانه را نقشه استانی عنوان کرد و گفت: دانشجویان صرفا با کلیک برروی استان خود بر روی نقشه می توانند به شکل متمرکز به سامانه آموزش الکترونیکی و پرتال استانی خود دسترسی یافته و اطلاعات لازم را کسب کنند.
امیرحسین بهروز ابراز امیدواری کرد: با استفاده از این سامانه دانشجویان بتوانند به شکل متمرکز و سریع، به سامانه آموزش الکترونیکی و سایر اطلاعیه های آموزشی دسترسی یابند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر