بیانیه رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز در پی اقدام تروریستی، شهادت دانشمند مجاهد، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز ، شهباز صداقت، رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی اقدام تروریستی، شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهادت دانشمند مجاهد، "شهید محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم وبیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح می باشد :                                                                                                                                                                              
بسم رب الشهدا والصدیقین
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ
پس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

بار دیگر دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی در یک‌ اقدام مذبوحانه تروریستی یکی از فرزندان مجاهد و دانشمند این مرز و بوم را به شهادت رساندند.بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه که نشان از شکست دشمنان در عرصه های گوناگون مبارزه با مردم انقلابی ایران اسلامی است ، هرگز نمی تواند در مسیر پیشرفت علمی و روحیه مقاومت ما خللی ایجاد کند.
''' شهادت دانشمند مجاهد، "شهید محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به پیشگاه مبارک امام عصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی  تسلیت عرض می نماییم و انتقام سخت این خون های به ناحق ریخته شده را از آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی خبیث منطقه ای مطالبه می نماییم.

شهبازصداقت - رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر