بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه نی ریز از دانشگاه پیام نور نی ریز نماینده ولی فقیه و امام جمعه نی ریز از دانشگاه پیام نور نی ریز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان نی ریز، ضمن حضور در دانشگاه از واحدهای مختلف دانشگاه  با همراهی رئیس دانشگاه بازدید کرد.
در این بازدید، نماینده ولی فقیه  ضمن حضور در کلاسهای درس دانشجویان، با طرح سوال در خصوص علم بهتر است یا ثروت ضمن شنیدن پاسخ دانشجویان، تاکید کردند : علم بهتر است؛ زيرا اگر از مال انفاق کني کم ميشود؛ ولي اگر از علم انفاق کني و آن را به ديگران بياموزي بر آن افزوده ميشود.
ایشان خطاب به دانشجویان تاکید کردند:  باید از فرصت هایی که در اختیارتان قرار گرفته است به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و در انتخاب هایی که در آینده انجام می دهید نهایت دقت را داشته باشید.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص جاده دسترسی و زیبا سازی محوطه دانشگاه اعلام کردند با هماهنگی ریاست دانشگاه و فرماندار محترم پیگیر حل این مشکل خواهند بود.
در ادامه این دیدار صمیمی، شهباز صداقت رئیس دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان نی ریز،  گزارش مختصری از فعالیت های دانشگاه و عملکرد مجموعه مدیریتی ارائه نمودند.
شایان ذکر است که، تقدیر از دانشجویان و اساتید ،اقامه نماز ظهر و عصر و بازدید از باغ انجیر دانشگاه برنامه های بعدی امام جمعه نی ریز در دانشگاه پیام نور بود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر